array(2) { [1]=> array(2) { ["name"]=> string(44) "FAQ OGÓLNY - najczęściej zadawane pytania" ["questions"]=> array(16) { [0]=> array(2) { ["question"]=> string(50) "Z kim mogę się skontaktować w przypadku pytań?" ["answer"]=> string(417) "
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta drogą telefoniczną pod numer +48 12 350 04 10
Wyślij zapytanie na adres: centrala@stalco.pl lub zadaj pytanie na naszej stronie https://stalco.pl/pl/kontakt poprzez zakładkę „Kontakt”.
" } [1]=> array(2) { ["question"]=> string(31) "Zapytania dotyczące produktów" ["answer"]=> string(222) "Wyślij zapytanie na adres:centrala@stalco.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer+48 12 350 04 10
" } [2]=> array(2) { ["question"]=> string(80) "Szukam bliższych informacji dotyczących określonego produktu. Kto mi pomoże?" ["answer"]=> string(598) "Znajdź interesujący Cię produkt na naszej stronie www.stalco.pl. Po kliknięciu w wybrany artykuł zobaczysz jego dokładny opis. Jeśli nie możesz znaleźć interesujących Cię informacji możesz również wysłać do nas email na adres centrala@stalco.pl lub zadzwonić na numer: +48 12 350 04 10. Zadzwoń do nas lub napisz, jakich dokładnie informacji potrzebujesz, a znajdziemy je dla Ciebie.
" } [3]=> array(2) { ["question"]=> string(58) "W jakich godzinach dostępny jest Dział Obsługi Klienta?" ["answer"]=> string(162) "Dział Obsługi Klienta STALCO dostępny jest w dni robocze od poniedziałki do piątku w godz. 8-16, z wyjątkiem Świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
" } [4]=> array(2) { ["question"]=> string(35) "Gdzie mogę kupić produkty STALCO?" ["answer"]=> string(320) "Produkty STALCO można zakupić w punktach handlowych hurtowych, detalicznych i marketach na terenie całej Polski, a także w sklepach internetowych. Punkty handlowe w Twojej okolicy znajdziesz w zakładce: Gdzie Kupić
" } [5]=> array(2) { ["question"]=> string(46) "Gdzie znajduje się najbliższy serwis STALCO?" ["answer"]=> string(107) "Zapraszamy do kontaktu z działem: SERWIS STALCO
" } [6]=> array(2) { ["question"]=> string(94) "Jestem zainteresowany kupnem dużej ilości produktów STALCO. Gdzie mogę otrzymać ofertę?," ["answer"]=> string(130) "Prosimy o kontakt: centrala@stalco.pl
Prosimy o kontakt logowanie@stalco.pl
Skontaktuj się z nami, aby przedstawić nam swoją strategię oraz ustalić, która z naszych platform internetowych może być odpowiednia dla Twoich grup klientów. Kliknij TUTAJ
Prosimy o kontakt marketing@stalco.pl
Linia produktów STALCO - charakteryzuje się idealnym stosunkiem jakości do ceny. Dzięki przemyślanej konstrukcji i zastosowaniu nowoczesnej technologii oraz dobrej jakości komponentów, produkty sprawdzą się nie tylko w codziennych pracach przydomowych ale przede wszystkim będą dobrą alternatywą dla wykonawców poszukujących wysokiej jakości narzędzi za niewygórowaną cenę. Produkty z tej linii gwarantują długą żywotność i bezpieczną pracę.
Więcej o lini STALCO przeczytasz pod poniższym linkiem
Linia STALCO
Linia produktów PERFECT - produkty z linii Stalco Perfect zostały zaprojektowane z wyjątkową dbałością o szczegóły i z wykorzystaniem najwyższej jakości komponentów od światowych dostawców. W produkcji nie zostały pominięte takie procesy jak stała kontrola jakości produktów oraz uwzględnienie wytrzymałości i ergonomii. Działania te, pozwoliły na stworzenie urządzeń dedykowanych Profesjonalistom ceniącym nie tylko wysoką jakość czy nowoczesną technologię urządzeń, ale również wytrzymałość i bezkompromisową wydajność. Produkty z tej linii zostały stworzone do pracy w ciężkich warunkach pod dużymi obciążeniami. Zapewniają Użytkownikowi bezawaryjną pracę przez długi czas, dając gwarancję niezawodności i solidnie wykonanego zadania bez względu na okoliczności.
Więcej o lini PERFECT przeczytasz pod poniższym linkiem
" } [11]=> array(2) { ["question"]=> string(40) "Gdzie produkowane są narzędzia STALCO?" ["answer"]=> string(189) "Więcej informacji o naszych zakładach produkcyjnych znajdziesz w zakładce: Zakłady produkcyjne STALCO
" } [12]=> array(2) { ["question"]=> string(47) "Jak długa jest gwarancja na narzędzia STALCO?" ["answer"]=> string(258) "Produkty STALCO posiadają 2 letnią gwarancję. Wyjątkiem są elektronarzędzia STALCO (3 lata) oraz PERFECT (4 lata).
Prosimy o zapoznanie się z informacjami znajdującymi się w zakładce WARUNKI GWARANCJI
Katalogi znajdziesz TUTAJ
W sprawie instrukcji napisz do serwis@stalco.pl
" } [14]=> array(2) { ["question"]=> string(40) "Gdzie mogę zamówić części zamienne?" ["answer"]=> string(200) "Części zamienne można kupić w naszej platformie B2B. Jeżeli nie masz tam konta to poprosimy o kontakt na adres email: serwis.elektro@stalco.pl
" } [15]=> array(2) { ["question"]=> string(110) "Ochrona i bezpieczeństwo danych Jak i w jakim celu strona stalco.pl stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka)?" ["answer"]=> string(601) "W celu nieustannego usprawniania działania naszej witryny stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Chodzi tu o niewielkie pliki tekstowe, które Twoja wyszukiwarka przyjmuje podczas odwiedzania naszej strony internetowej i zapisuje na Twoim komputerze. Przy pomocy cookies zapisywane są np. Twoja lista przeglądanych stron lub oglądanych produktów, aby ułatwić Ci powrót do wyników wyszukiwania. Zawsze możesz jednak zablokować cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Wszystkie informacje na temat ochrony danych znajdziesz TUTAJ
" } } } [2]=> array(2) { ["name"]=> string(6) "SERWIS" ["questions"]=> array(8) { [0]=> array(2) { ["question"]=> string(21) "Jak zlecić naprawę?" ["answer"]=> string(93) "Napisz na adres serwis.elektro@stalco.pl
" } [1]=> array(2) { ["question"]=> string(23) "Ile czasu trwa naprawa?" ["answer"]=> string(84) "Użytkownik otrzymuje naprawione narzędzie zwykle po 3–5 dniach roboczych.
" } [2]=> array(2) { ["question"]=> string(38) "Czy po naprawie otrzymuję gwarancję?" ["answer"]=> string(105) "W przypadku płatnej naprawy gwarancja wynosi 6 miesięcy i obejmuje wymienione części zamienne.
" } [3]=> array(2) { ["question"]=> string(45) "Jaki jest koszt wysyłki w przypadku naprawy?" ["answer"]=> string(154) "W przypadku naprawy gwarancyjnej nie doliczamy kosztów wysyłki.
W przypadku napraw po upływie okresu gwarancji, przesyłka jest bezpłatna.
Narzędzie powinno być zapakowane w taki sposób, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu.
Dalsze informacje na temat opakowania znajdują się w ogólnych warunkach naszego przewoźnika
Odbiór narzędzia do naprawy jest bezpłatny, na koszt serwisu.
" } [6]=> array(2) { ["question"]=> string(59) "Co się stanie, jeśli nie zaakceptuję kosztorysu naprawy?" ["answer"]=> string(246) "Klient może zdecydować, czy narzędzie ma pozostać w serwisie centralnym, gdzie zostanie przekazane do utylizacji, czy odesłać je z powrotem. W przypadku wysyłki zwrotnej serwis pobierze opłatę manipulacyjną o której poinformuje.
" } [7]=> array(2) { ["question"]=> string(44) "Gdzie mogę naprawić uszkodzone narzędzie?" ["answer"]=> string(328) "Uszkodzone narzędzie można przesłać bezpośrednio do serwisu centralnego. Inna możliwość to przekazanie narzędzia do naprawy lokalnemu dystrybutorowi lub w punkcie sprzedaży elektronarzędzi.
Przesyłając narzędzie bezpośrednio do serwisu należy pamiętać o załączeniu kopii dokumentów zakupu.