INSTRUKCJA NADAWANIA PRZESYŁEK DO SERWISU STALCO

Szanowni Państwo

Serdecznie dziękujemy za obdarzenie firmy Stalco zaufaniem i wybór naszych produktów. Jesteśmy dumni, że możemy dostarczać rozwiązania spełniające Państwa oczekiwania.

Aby zapewnić dalszą satysfakcję z użytkowania naszych produktów, przygotowaliśmy instrukcję postępowania na wypadek ewentualnych awarii. W razie wystąpienia problemów technicznych zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej dostawy do naszego serwisu wg poniższej instrukcji:

 

1. Zapakuj elektronarzędzie, najlepiej w oryginalne opakowanie, aby jak najlepiej zabezpieczyć je przed uszkodzeniami. Do przesyłki dołącz kopię dokumentu potwierdzającego zakup (paragon, faktura), opis usterki, dane kontaktowe – nr telefonu i adres e-mail.

2. Przejdź pod adres: 

3.  Podaj przyczynę reklamacji/zwrotu wpisując informację:

a)      naprawa gwarancyjna,

b)     naprawa pogwarancyjna.

4.      Wypełnij wszystkie pojawiające się pola. 

Pamiętaj o dokładnym wypełnieniu pól adresowych i podaniu modelu wysyłanego urządzenia.

 

Kurier DPD odbierze przesyłkę następnego dnia roboczego.

Wszelkie dokumenty do nadania przesyłki będzie posiadał kurier.

Naprawione urządzenie zostanie do Państwa odesłane na adres wskazany w punkcie 4.

UWAGA:

Ciężar przesyłki nie powinien przekroczyć 25 kg. Z uwagi na duży ciężar nie wysyłaj samodzielnie agregatów prądotwórczych i myjek ciśnieniowych Stalco S055397905 (HPC170) i S055398902 (HPC180). W przypadku ich wysyłki skontaktuj się bezpośrednio z Serwisem pod adresem e-mail podanym poniżej.

W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy odpłatnej nasi technicy skontaktują się z Państwem telefonicznie lub e-mailowo.

Kontakt z Działem Serwisu możliwy jest pod poniższymi numerami telefonów:

12 350 04 10

797 166 450

i pod adresem:

serwis.elektro@stalco.pl




Instrukcja nadawania przesyłek do wydrukowania znajduje się w pliku pdf poniżej