W centrali w Skawinie znajduje się nasz dedykowany serwis techniczny, gdzie zajmujemy się zarówno naprawami gwarancyjnymi, jak i pogwarancyjnymi

Nieustannie wyposażamy nasz serwis w nowoczesne narzędzia i sprzęt warsztatowy, a nasi pracownicy podnoszą swoje kompetencje, dzięki czemu możemy zapewnić profesjonalną i kompleksową obsługę.

Serwis techniczny

Naprawy realizowane w okresie gwarancji, którą objęte są narzędzia zakupione bezpośrednio w STALCO lub poprzez partnerów handlowych przez klientów indywidualnych.

PODMIOTY GOSPODARCZE
KLIENCI INDYWIDUALNI

Serwis pogwarancyjny

Usługa odpłatnej naprawy produktów, dla których okres gwarancji się skończył. Obejmuje narzędzia zakupione bezpośrednio w TOYA i za pośrednictwem partnerów handlowych.

SERWIS STALCO

Centrum serwisowe STALCO

Nieustannie wyposażamy nasz serwis w nowoczesne narzędzia i sprzęt warsztatowy, a nasi pracownicy podnoszą swoje kompetencje, dzięki czemu możemy zapewnić profesjonalną i kompleksową obsługę.

Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:

- za pomocą bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego

- e-mailem pod adres: reklamacje@stalco.pl

- listownie na adres firmy

- przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej gdzie reklamowany produkt został zakupiony.

WYBIERZ USŁUGĘ