INSTRUKCJA NADAWANIA PRZESYŁEK DO SERWISU STALCO
Szanowni Państwo
Serdecznie dziękujemy za obdarzenie firmy Stalco zaufaniem i wybór naszych produktów. Jesteśmy dumni, że możemy dostarczać rozwiązania spełniające Państwa oczekiwania.
Aby zapewnić dalszą satysfakcję z użytkowania naszych produktów, przygotowaliśmy instrukcję postępowania na wypadek ewentualnych awarii. W razie wystąpienia problemów technicznych zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej dostawy do naszego serwisu wg poniższej instrukcji:
1. Zapakuj elektronarzędzie, najlepiej w oryginalne opakowanie, aby jak najlepiej zabezpieczyć je przed uszkodzeniami. Do przesyłki dołącz kopię dokumentu potwierdzającego zakup (paragon, faktura), opis usterki, dane kontaktowe – nr telefonu i adres e-mail.
2. Przejdź pod adres:
3. Podaj przyczynę reklamacji/zwrotu wpisując informację:
a) naprawa gwarancyjna,
b) naprawa pogwarancyjna.
4. Wypełnij wszystkie pojawiające się pola.
Kurier DPD odbierze przesyłkę następnego dnia roboczego.
Wszelkie dokumenty do nadania przesyłki będzie posiadał kurier.
Naprawione urządzenie zostanie do Państwa odesłane na adres wskazany w punkcie 4.
UWAGA:
Ciężar przesyłki nie powinien przekroczyć 25 kg. Z uwagi na duży ciężar nie wysyłaj samodzielnie agregatów prądotwórczych i myjek ciśnieniowych Stalco S055397905 (HPC170) i S055398902 (HPC180). W przypadku ich wysyłki skontaktuj się bezpośrednio z Serwisem pod adresem e-mail podanym poniżej.
W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy odpłatnej nasi technicy skontaktują się z Państwem telefonicznie lub e-mailowo.
Kontakt z Działem Serwisu możliwy jest pod poniższymi numerami telefonów:
i pod adresem:
Instrukcja nadawania przesyłek do wydrukowania znajduje się w pliku pdf poniżej