Kontakt
Nasze oddziały
Headquarters Kraków
![](https://stalco.pl/img/logo-1674050404.jpg)
![](https://stalco.pl/modules/wnet_uspboxes/img/6e27672d9a4f77d7b12b0832a3a12fba.jpg?t=1694007210)
Work hours
Monday - Friday | 08.00 - 16.00
NIP: 679-24-55-066
REGON: 351398835
District Court for Kraków - Śródmieście in Kraków, 12th Commercial Division of the National Court Register KRS 0000425156, Amount of Share Capital: PLN 50,000.00
Branch - Bydgoszcz
Osielsko, ul. Szosa Gdańska 5
86-021 Żołędowo
Pokaż na mapie
![](https://stalco.pl/modules/wnet_uspboxes/img/fa4705bad7e41b34269122297748e371.jpg?t=1675411401)
Formularz kontaktowy
Partnerzy zagraniczni
Croatia
![](https://stalco.pl/themes/starter/assets/img//contact-head-office-icon.png)
Kuna Corporation d.o.o.
Mokrice 179a
49243 Oroslavje
Pokaż na mapie
THE CZECH REPUBLIC
![](https://stalco.pl/themes/starter/assets/img//contact-head-office-icon.png)
ORFIN Industry sro / JAKOR
Havířská 1889, Nové Město,
735 06 Karviná, Czech Republic
Show on map
THE CZECH REPUBLIC
![](https://stalco.pl/themes/starter/assets/img//contact-head-office-icon.png)
HOLWEKA sro
424/, Vintrovna 3,
664 41 Popůvky u Brna, Czech Republic
Show on map
LITHUANIA
![](https://stalco.pl/themes/starter/assets/img//contact-head-office-icon.png)
MB "DKR Group"
Kuršių g. 2,
03153 Vilnius, Lithuania
Show on map
ROMANIA
![](https://stalco.pl/themes/starter/assets/img//contact-head-office-icon.png)
Evora Center
Strada Ierbușului 17-23,
Reghin 545300, Romania
Show on map
SLOVAKIA
![](https://stalco.pl/themes/starter/assets/img//contact-head-office-icon.png)
REMESLO MJ - Miloš Jurči
Nova 295,
027 44 Tvrdošín, Slovakia
Show on map
HUNGARY
![](https://stalco.pl/themes/starter/assets/img//contact-head-office-icon.png)
Euro-Tools Hungary Kft.
Győr, Hűtőház u. 15,
9027 Hungary
Show on map
GREAT BRITAIN
![](https://stalco.pl/themes/starter/assets/img//contact-head-office-icon.png)
STALCO UK - GLASGOW
38 Houston St,
Glasgow G5 8RS, UK
Show on map
Nasi partnerzy
FAQ
W jakich godzinach dostępny jest Dział Obsługi Klienta?
W jakich godzinach dostępny jest Dział Obsługi Klienta?
Gdzie mogę kupić produkty Stalco?
Gdzie mogę kupić produkty Stalco?
Gdzie znajdę instrukcję obsługi i/lub katalogi urządzeń i akcesoriów STALCO?
Gdzie znajdę instrukcję obsługi i/lub katalogi urządzeń i akcesoriów STALCO?
Dlaczego nie mogę się dodzwonić?
Dlaczego nie mogę się dodzwonić?
Where can I buy STALCO products?
STALCO products can be purchased in wholesale and retail outlets and supermarkets throughout Poland, as well as in online stores. You can find retail outlets in your area in the tab: Where to Buy
Gdzie znajdę instrukcję obsługi i/lub katalogi urządzeń i akcesoriów STALCO?
Gdzie znajdę instrukcję obsługi i/lub katalogi urządzeń i akcesoriów STALCO?
Pytania dotyczące sklepu internetowego
Pytania dotyczące sklepu internetowego
Gdzie znajdę instrukcję obsługi i/lub katalogi urządzeń i akcesoriów STALCO?
Gdzie znajdę instrukcję obsługi i/lub katalogi urządzeń i akcesoriów STALCO?
Pytania dotyczące sklepu internetowego
Pytania dotyczące sklepu internetowego
Where can I find photos of STALCO products?
Please contact marketing@stalco.pl
How long is the warranty for STALCO tools?
Produkty STALCO posiadają 2 letnią gwarancję. Wyjatkiem są elektronarzędzia STALCO (3 alta) oraz PERFECT (4 lata).
Prosimy o zapoznanie się z informacjami znajdującymi się w zakładce WARUNKI GWARANCJI
Where can I find the user manual and/or catalogs STALCO devices and accessories?
TUTAJ znajdziesz katalogi
TUTAJ znajdziesz instrukcje obsługi
Where can I order spare parts?
Spare parts can be purchased on our B2B platform. If you do not have an account there, please contact us at the following e-mail address: serwis@stalco.pl
Ochrona i bezpieczeństwo danych Jak i w jakim celu stronastalco.pl stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka)?
W celu nieustannego usprawniania działania naszej witryny stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Chodzi tu o niewielkie pliki tekstowe, które Twoja wyszukiwarka przyjmuje podczas odwiedzania naszej strony internetowej i zapisuje na Twoim komputerze. Przy pomocy cookies zapisywane są np. Twoja lista przeglądanych stron lub oglądanych produktów, aby ułatwić Ci powrót do wyników wyszukiwania. Zawsze możesz jednak zablokować cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Wszystkie informacje na temat ochrony danych znajdziesz na stalco.pl/pliki-cookies
How long does the repair take?
You usually receive your repaired tool within 3-5 business days.
Do I get a warranty after the repair?
In the case of paid repair, the warranty is 6 months and covers the replaced spare parts.
What is the shipping cost for repair?
In the case of warranty repairs, we do not add shipping costs.
In the case of repairs after the warranty period, shipping is free.
How should I pack the tool?
Narzędzie powinno być zapakowane w taki sposób, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu.
Dalsze informacje na temat opakowania znajdują się w ogólnych warunkach naszego przewoźnika, firmy XXXX
How much does it cost to collect the tool?
Collection of the tool for repair is free of charge, at the expense of the service.
What happens if I don't accept the repair estimate?
Klient może zdecydować, czy narzędzie ma pozostać w serwisie centralnym, gdzie zostanie przekazane do utylizacji, czy odesłać je z powrotem. W przypadku wysyłki zwrotnej serwis pobierze opłatę manipulacyjną w wysokości XX zł brutto.
Where can I repair a damaged tool?
The damaged tool can be sent directly to the central service. Another option is to take the tool to a local distributor or power tool dealer for repair.
When sending the tool directly to the service center, remember to attach copies of the purchase documents.