FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów, napraw serwisowych i gwarancji. Jeżeli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie na tej stronie, skontaktuj się z nami.
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta drogą telefoniczną pod numer +48 12 350 04 10
Wyślij zapytanie na adres: centrala@stalco.pl lub zadaj pytanie na naszej stronie https://stalco.pl/pl/kontakt poprzez zakładkę „Kontakt”.
Wyślij zapytanie na adres:centrala@stalco.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer+48 12 350 04 10
Znajdź interesujący Cię produkt na naszej stronie www.stalco.pl. Po kliknięciu w wybrany artykuł zobaczysz jego dokładny opis. Jeśli nie możesz znaleźć interesujących Cię informacji możesz również wysłać do nas email na adres centrala@stalco.pl lub zadzwonić na numer: +48 12 350 04 10. Zadzwoń do nas lub napisz, jakich dokładnie informacji potrzebujesz, a znajdziemy je dla Ciebie.
Dział Obsługi Klienta STALCO dostępny jest w dni robocze od poniedziałki do piątku w godz. 8-16, z wyjątkiem Świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
Produkty STALCO można zakupić w punktach handlowych hurtowych, detalicznych i marketach na terenie całej Polski, a także w sklepach internetowych. Punkty handlowe w Twojej okolicy znajdziesz w zakładce: Gdzie Kupić
Zapraszamy do kontaktu z działem: SERWIS STALCO
Prosimy o kontakt: centrala@stalco.pl
Prosimy o kontakt logowanie@stalco.pl
Skontaktuj się z nami, aby przedstawić nam swoją strategię oraz ustalić, która z naszych platform internetowych może być odpowiednia dla Twoich grup klientów. Kliknij TUTAJ
Prosimy o kontakt marketing@stalco.pl
Linia produktów STALCO - charakteryzuje się idealnym stosunkiem jakości do ceny. Dzięki przemyślanej konstrukcji i zastosowaniu nowoczesnej technologii oraz dobrej jakości komponentów, produkty sprawdzą się nie tylko w codziennych pracach przydomowych ale przede wszystkim będą dobrą alternatywą dla wykonawców poszukujących wysokiej jakości narzędzi za niewygórowaną cenę. Produkty z tej linii gwarantują długą żywotność i bezpieczną pracę.
Więcej o lini STALCO przeczytasz pod poniższym linkiem
Linia STALCO
Linia produktów PERFECT - produkty z linii Stalco Perfect zostały zaprojektowane z wyjątkową dbałością o szczegóły i z wykorzystaniem najwyższej jakości komponentów od światowych dostawców. W produkcji nie zostały pominięte takie procesy jak stała kontrola jakości produktów oraz uwzględnienie wytrzymałości i ergonomii. Działania te, pozwoliły na stworzenie urządzeń dedykowanych Profesjonalistom ceniącym nie tylko wysoką jakość czy nowoczesną technologię urządzeń, ale również wytrzymałość i bezkompromisową wydajność. Produkty z tej linii zostały stworzone do pracy w ciężkich warunkach pod dużymi obciążeniami. Zapewniają Użytkownikowi bezawaryjną pracę przez długi czas, dając gwarancję niezawodności i solidnie wykonanego zadania bez względu na okoliczności.
Więcej o lini PERFECT przeczytasz pod poniższym linkiem
Więcej informacji o naszych zakładach produkcyjnych znajdziesz w zakładce: Zakłady produkcyjne STALCO
Produkty STALCO posiadają 2 letnią gwarancję. Wyjątkiem są elektronarzędzia STALCO (3 lata) oraz PERFECT (4 lata).
Prosimy o zapoznanie się z informacjami znajdującymi się w zakładce WARUNKI GWARANCJI
Katalogi znajdziesz TUTAJ
W sprawie instrukcji napisz do serwis@stalco.pl
Części zamienne można kupić w naszej platformie B2B. Jeżeli nie masz tam konta to poprosimy o kontakt na adres email: serwis@stalco.pl
W celu nieustannego usprawniania działania naszej witryny stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Chodzi tu o niewielkie pliki tekstowe, które Twoja wyszukiwarka przyjmuje podczas odwiedzania naszej strony internetowej i zapisuje na Twoim komputerze. Przy pomocy cookies zapisywane są np. Twoja lista przeglądanych stron lub oglądanych produktów, aby ułatwić Ci powrót do wyników wyszukiwania. Zawsze możesz jednak zablokować cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Wszystkie informacje na temat ochrony danych znajdziesz TUTAJ
FAQ SERWIS
Napisz na adres serwis@stalco.pl
Użytkownik otrzymuje naprawione narzędzie zwykle po 3–5 dniach roboczych.
W przypadku płatnej naprawy gwarancja wynosi 6 miesięcy i obejmuje wymienione części zamienne.
W przypadku naprawy gwarancyjnej nie doliczamy kosztów wysyłki.
W przypadku napraw po upływie okresu gwarancji, przesyłka jest bezpłatna.
Narzędzie powinno być zapakowane w taki sposób, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu.
Dalsze informacje na temat opakowania znajdują się w ogólnych warunkach naszego przewoźnika
Odbiór narzędzia do naprawy jest bezpłatny, na koszt serwisu.
Klient może zdecydować, czy narzędzie ma pozostać w serwisie centralnym, gdzie zostanie przekazane do utylizacji, czy odesłać je z powrotem. W przypadku wysyłki zwrotnej serwis pobierze opłatę manipulacyjną o której poinformuje.
Uszkodzone narzędzie można przesłać bezpośrednio do serwisu centralnego. Inna możliwość to przekazanie narzędzia do naprawy lokalnemu dystrybutorowi lub w punkcie sprzedaży elektronarzędzi.
Przesyłając narzędzie bezpośrednio do serwisu należy pamiętać o załączeniu kopii dokumentów zakupu.