INSTRUKCJA NADAWANIA PRZESYŁEK DO SERWISU STALCO
Szanowni Państwo,
serdecznie dziękujemy za obdarzenie firmy Stalco zaufaniem i dokonanie wyboru naszych produktów. Jesteśmy dumni, że możemy dostarczać rozwiązania spełniające Państwa oczekiwania.
Aby zapewnić dalszą satysfakcję z użytkowania naszych produktów, przygotowaliśmy instrukcję postępowania na wypadek ewentualnych awarii. W razie wystąpienia problemów technicznych zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej dostawy do naszego serwisu. Złożenie zlecenia odbioru przesyłki jest intuicyjne, ale na wypadek jakichkolwiek wątpliwości przygotowaliśmy dokładną instrukcję:
1. Zapakuj elektronarzędzie, najlepiej w oryginalne opakowanie, aby jak najlepiej zabezpieczyć je przed uszkodzeniami. Do przesyłki dołącz wypełnione kartę gwarancyjną i formularz reklamacyjny, kopię dokumentu potwierdzającego zakup (paragon, faktura), dane kontaktowe: nr telefonu i adres e-mail.
Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj.
UWAGA: Ciężar przesyłki nie powinien przekroczyć 25 kg.
Z uwagi na duży ciężar i ryzyko uszkodzenia w transporcie nie wysyłaj samodzielnie:
– agregatów prądotwórczych,
– myjek ciśnieniowych S055397905 (HPC170) i S055398902 (HPC180),
– agregatów malarskich i tynkarskich,
– osuszaczy powietrza.
W przypadku ich wysyłki skontaktuj się bezpośrednio z Serwisem pod adresem e-mail podanym poniżej.
2. Przejdź pod adres:
Zmiana języka interfejsu jest możliwa pod symbolem flagi w prawym dolnym rogu okna.
3. Określ, czy odbiór ma odbyć się z adresu domowego czy z biura (firmy) zaznaczając odpowiednie pole:
4. W otwartym formularzu podaj swoje dane teleadresowe i przejdź do drugiej części klikając przycisk Następny.
5. W polu:
Podaj nazwę reklamowanego/reklamowanych urządzeń. Możesz użyć symboli modelowych.
6. W następnym kroku podaj przyczynę poprzez zaznaczenie pola Inna przyczyna:
i podaj, czy jest to:
a) naprawa gwarancyjna,
b) naprawa pogwarancyjna.
Możesz również dodać komentarz.
7. Podaj ciężar przesyłki:
System automatycznie klasyfikuje przesyłkę w odpowiedniej grupie gabarytowej.
8. Wybierz metodę dostarczenia (zwrotu) przesyłki:
Odbiór z domu oznacza odbiór z adresu zamieszkania lub lokalizacji firmy. Możliwe jest również nadanie przesyłki w punkcie DPD Pick-up.
9. Przejdź do następnej strony (poprzez kliknięcie przycisku Następny) – jest to podsumowanie zgłoszenia.
Sprawdź wprowadzone dane i potwierdź zgłoszenie klikając przycisk Potwierdź mój zwrot.
10. Po poprawnym wypełnieniu formularza zostanie do Państwa wysłane pocztą elektroniczną potwierdzenie. Jeśli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia, to znaczy, że zamówienie odbioru nie powiodło się i należy zlecić je ponownie.
Kurier DPD odbierze przesyłkę następnego dnia roboczego. Wszelkie dokumenty do nadania przesyłki będzie posiadał kurier. Naprawione urządzenie zostanie do Państwa odesłane na adres z którego zostało dostarczone.
W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy odpłatnej nasi technicy skontaktują się z Państwem telefonicznie lub e-mailowo.
Kontakt z Działem Serwisu Elektronarzędzi możliwy jest pod poniższymi numerami telefonów:
a także pod adresem: