Kontakt
Nasze oddziały
Centrala Kraków
ul. Ofiar Katynia 1
32-050 Skawina
Pokaż na mapie
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek | 08.00 - 16.00
NIP: 679-24-55-066
Regon: 351398835
Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie Wydział XII Gospodarczy KRS KRS 0000425156, Wysokość Kapitału Zakładowego: 50 000,00 zł
Oddział - Bydgoszcz
Osielsko, ul. Szosa Gdańska 5
86-021 Żołędowo
Pokaż na mapie
Formularz kontaktowy
Partnerzy zagraniczni
Chorwacja
Kuna Corporation d.o.o.
Mokrice 179A,
49294, Mokrice, Chorwacja
Pokaż na mapie
CZECHY
ORFIN Industry s.r.o. / JAKOR
Havířská 1889, Nové Město,
735 06 Karviná, Czechy
Pokaż na mapie
CZECHY
HOLWEKA s.r.o.
424/, Vintrovna 3,
664 41 Popůvky u Brna, Czechy
Pokaż na mapie
LITWA
MB "DKR Group"
Kuršių g. 2,
03153 Vilnius, Litwa
Pokaż na mapie
RUMUNIA
Evora Center
Strada Ierbușului 17-23,
Reghin 545300, Rumunia
Pokaż na mapie
SŁOWACJA
REMESLO MJ - Miloš Jurči
Nová 295,
027 44 Tvrdošín, Słowacja
Pokaż na mapie
WĘGRY
Euro-Tools Hungary Kft.
Győr, Hűtőház u. 15,
9027 Węgry
Pokaż na mapie
WIELKA BRYTANIA
STALCO UK - GLASGOW
38 Houston St,
Glasgow G5 8RS, Wielka Brytania
Pokaż na mapie
Nasi partnerzy
Często zadawane pytania
Z kim mogę się skontaktować w przypadku pytań?
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta drogą telefoniczną pod numer +48 12 350 04 10
Wyślij zapytanie na adres: centrala@stalco.pl lub zadaj pytanie na naszej stronie https://stalco.pl/pl/kontakt poprzez zakładkę „Kontakt”.
Zapytania dotyczące produktów
Wyślij zapytanie na adres:centrala@stalco.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer+48 12 350 04 10
Szukam bliższych informacji dotyczących określonego produktu. Kto mi pomoże?
Znajdź interesujący Cię produkt na naszej stronie www.stalco.pl. Po kliknięciu w wybrany artykuł zobaczysz jego dokładny opis. Jeśli nie możesz znaleźć interesujących Cię informacji możesz również wysłać do nas email na adres centrala@stalco.pl lub zadzwonić na numer: +48 12 350 04 10. Zadzwoń do nas lub napisz, jakich dokładnie informacji potrzebujesz, a znajdziemy je dla Ciebie.
W jakich godzinach dostępny jest Dział Obsługi Klienta?
Dział Obsługi Klienta STALCO dostępny jest w dni robocze od poniedziałki do piątku w godz. 8-16, z wyjątkiem Świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
Gdzie mogę kupić produkty STALCO?
Produkty STALCO można zakupić w punktach handlowych hurtowych, detalicznych i marketach na terenie całej Polski, a także w sklepach internetowych. Punkty handlowe w Twojej okolicy znajdziesz w zakładce: Gdzie Kupić
Gdzie znajduje się najbliższy serwis STALCO?
Zapraszamy do kontaktu z działem: SERWIS STALCO
Jestem zainteresowany kupnem dużej ilości produktów STALCO. Gdzie mogę otrzymać ofertę?,
Prosimy o kontakt: centrala@stalco.pl
Jak mogę zamówić usługę logowania(znakowania) na odzieży?
Prosimy o kontakt logowanie@stalco.pl
Jak mogę zostać dystrybutorem narzędzi STALCO?
Skontaktuj się z nami, aby przedstawić nam swoją strategię oraz ustalić, która z naszych platform internetowych może być odpowiednia dla Twoich grup klientów. Kliknij TUTAJ
Gdzie mogę znaleźć zdjęcia produktów STALCO?
Prosimy o kontakt marketing@stalco.pl
Czym się różni produkty z lini STALCO od linii PERFECT?
Linia produktów STALCO - charakteryzuje się idealnym stosunkiem jakości do ceny. Dzięki przemyślanej konstrukcji i zastosowaniu nowoczesnej technologii oraz dobrej jakości komponentów, produkty sprawdzą się nie tylko w codziennych pracach przydomowych ale przede wszystkim będą dobrą alternatywą dla wykonawców poszukujących wysokiej jakości narzędzi za niewygórowaną cenę. Produkty z tej linii gwarantują długą żywotność i bezpieczną pracę.
Więcej o lini STALCO przeczytasz pod poniższym linkiem
Linia STALCO
Linia produktów PERFECT - produkty z linii Stalco Perfect zostały zaprojektowane z wyjątkową dbałością o szczegóły i z wykorzystaniem najwyższej jakości komponentów od światowych dostawców. W produkcji nie zostały pominięte takie procesy jak stała kontrola jakości produktów oraz uwzględnienie wytrzymałości i ergonomii. Działania te, pozwoliły na stworzenie urządzeń dedykowanych Profesjonalistom ceniącym nie tylko wysoką jakość czy nowoczesną technologię urządzeń, ale również wytrzymałość i bezkompromisową wydajność. Produkty z tej linii zostały stworzone do pracy w ciężkich warunkach pod dużymi obciążeniami. Zapewniają Użytkownikowi bezawaryjną pracę przez długi czas, dając gwarancję niezawodności i solidnie wykonanego zadania bez względu na okoliczności.
Więcej o lini PERFECT przeczytasz pod poniższym linkiem
Gdzie produkowane są narzędzia STALCO?
Więcej informacji o naszych zakładach produkcyjnych znajdziesz w zakładce: Zakłady produkcyjne STALCO
Jak długa jest gwarancja na narzędzia STALCO?
Produkty STALCO posiadają 2 letnią gwarancję. Wyjątkiem są elektronarzędzia STALCO (3 lata) oraz PERFECT (4 lata).
Prosimy o zapoznanie się z informacjami znajdującymi się w zakładce WARUNKI GWARANCJI
Gdzie znajdę instrukcję obsługi i/lub katalogi urządzeń i akcesoriów STALCO?
Katalogi znajdziesz TUTAJ
W sprawie instrukcji napisz do serwis@stalco.pl
Gdzie mogę zamówić części zamienne?
Części zamienne można kupić w naszej platformie B2B. Jeżeli nie masz tam konta to poprosimy o kontakt na adres email: serwis@stalco.pl
Ochrona i bezpieczeństwo danych Jak i w jakim celu strona stalco.pl stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka)?
W celu nieustannego usprawniania działania naszej witryny stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Chodzi tu o niewielkie pliki tekstowe, które Twoja wyszukiwarka przyjmuje podczas odwiedzania naszej strony internetowej i zapisuje na Twoim komputerze. Przy pomocy cookies zapisywane są np. Twoja lista przeglądanych stron lub oglądanych produktów, aby ułatwić Ci powrót do wyników wyszukiwania. Zawsze możesz jednak zablokować cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Wszystkie informacje na temat ochrony danych znajdziesz TUTAJ
Jak zlecić naprawę?
Napisz na adres serwis@stalco.pl
Ile czasu trwa naprawa?
Użytkownik otrzymuje naprawione narzędzie zwykle po 3–5 dniach roboczych.
Czy po naprawie otrzymuję gwarancję?
W przypadku płatnej naprawy gwarancja wynosi 6 miesięcy i obejmuje wymienione części zamienne.
Jaki jest koszt wysyłki w przypadku naprawy?
W przypadku naprawy gwarancyjnej nie doliczamy kosztów wysyłki.
W przypadku napraw po upływie okresu gwarancji, przesyłka jest bezpłatna.
Jak mam zapakować narzędzie?
Narzędzie powinno być zapakowane w taki sposób, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu.
Dalsze informacje na temat opakowania znajdują się w ogólnych warunkach naszego przewoźnika
Ile kosztuje odbiór narzędzia?
Odbiór narzędzia do naprawy jest bezpłatny, na koszt serwisu.
Co się stanie, jeśli nie zaakceptuję kosztorysu naprawy?
Klient może zdecydować, czy narzędzie ma pozostać w serwisie centralnym, gdzie zostanie przekazane do utylizacji, czy odesłać je z powrotem. W przypadku wysyłki zwrotnej serwis pobierze opłatę manipulacyjną o której poinformuje.
Gdzie mogę naprawić uszkodzone narzędzie?
Uszkodzone narzędzie można przesłać bezpośrednio do serwisu centralnego. Inna możliwość to przekazanie narzędzia do naprawy lokalnemu dystrybutorowi lub w punkcie sprzedaży elektronarzędzi.
Przesyłając narzędzie bezpośrednio do serwisu należy pamiętać o załączeniu kopii dokumentów zakupu.