FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów, napraw serwisowych i gwarancji. Jeżeli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie na tej stronie, skontaktuj się z nami.

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta drogą telefoniczną pod numer +48 12 350 04 10

Wyślij zapytanie na adres: centrala@stalco.pl lub zadaj pytanie na naszej stronie https://stalco.pl/pl/kontakt poprzez zakładkę „Kontakt”.

Wyślij zapytanie na adres:centrala@stalco.pl lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer+48 12 350 04 10

Znajdź interesujący Cię produkt na naszej stronie www.stalco.pl. Po kliknięciu w wybrany artykuł zobaczysz jego dokładny opis. Jeśli nie możesz znaleźć interesujących Cię informacji możesz również wysłać do nas email na adres centrala@stalco.pl lub zadzwonić na numer: +48 12 350 04 10. Zadzwoń do nas lub napisz, jakich dokładnie informacji potrzebujesz, a znajdziemy je dla Ciebie.

Dział Obsługi Klienta STALCO dostępny jest w dni robocze od poniedziałki do piątku w godz. 8-16, z wyjątkiem Świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.

Produkty STALCO można zakupić w punktach handlowych hurtowych, detalicznych i marketach na terenie całej Polski, a także w sklepach internetowych. Punkty handlowe w Twojej okolicy znajdziesz w zakładce: Gdzie Kupić

Skontaktuj się z nami, aby przedstawić nam swoją strategię oraz ustalić, która z naszych platform internetowych może być odpowiednia dla Twoich grup klientów. Kliknij TUTAJ

Linia produktów STALCO - charakteryzuje się idealnym stosunkiem jakości do ceny.  Dzięki przemyślanej konstrukcji i zastosowaniu nowoczesnej technologii oraz dobrej jakości  komponentów, produkty sprawdzą się nie tylko  w codziennych pracach przydomowych ale przede  wszystkim będą dobrą alternatywą dla wykonawców poszukujących wysokiej jakości narzędzi za niewygórowaną cenę. Produkty z tej linii gwarantują długą  żywotność i bezpieczną pracę.

Więcej o lini STALCO przeczytasz pod poniższym linkiem

Linia STALCO 

Linia produktów PERFECT - produkty z linii Stalco Perfect zostały zaprojektowane z wyjątkową dbałością o szczegóły i z wykorzystaniem najwyższej jakości komponentów od światowych dostawców. W produkcji nie zostały pominięte takie procesy jak stała kontrola jakości produktów oraz uwzględnienie wytrzymałości i ergonomii. Działania te, pozwoliły na stworzenie urządzeń dedykowanych Profesjonalistom ceniącym nie tylko wysoką jakość czy nowoczesną technologię urządzeń, ale również wytrzymałość i bezkompromisową wydajność. Produkty z tej linii zostały stworzone do pracy w ciężkich warunkach pod dużymi obciążeniami. Zapewniają Użytkownikowi bezawaryjną pracę przez długi czas, dając gwarancję niezawodności i solidnie wykonanego zadania bez względu na okoliczności.

Więcej o lini PERFECT przeczytasz pod poniższym linkiem

Linia STALCO PERFECT

Więcej informacji o naszych zakładach produkcyjnych znajdziesz w zakładce: Zakłady produkcyjne STALCO

Produkty STALCO posiadają 2 letnią gwarancję. Wyjątkiem są elektronarzędzia STALCO (3 lata) oraz PERFECT (4 lata).
Prosimy o zapoznanie się z informacjami znajdującymi się w zakładce WARUNKI GWARANCJI

Części zamienne można kupić w naszej platformie B2B. Jeżeli nie masz tam konta to poprosimy o kontakt na adres email: serwis@stalco.pl

W celu nieustannego usprawniania działania naszej witryny stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Chodzi tu o niewielkie pliki tekstowe, które Twoja wyszukiwarka przyjmuje podczas odwiedzania naszej strony internetowej i zapisuje na Twoim komputerze. Przy pomocy cookies zapisywane są np. Twoja lista przeglądanych stron lub oglądanych produktów, aby ułatwić Ci powrót do wyników wyszukiwania. Zawsze możesz jednak zablokować cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Wszystkie informacje na temat ochrony danych znajdziesz TUTAJ

FAQ SERWIS

Użytkownik otrzymuje naprawione narzędzie zwykle po 3–5 dniach roboczych.

W przypadku płatnej naprawy gwarancja wynosi 6 miesięcy i obejmuje wymienione części zamienne.

W przypadku naprawy gwarancyjnej nie doliczamy kosztów wysyłki.
W przypadku napraw po upływie okresu gwarancji, przesyłka jest bezpłatna.

Narzędzie powinno być zapakowane w taki sposób, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu.
Dalsze informacje na temat opakowania znajdują się w ogólnych warunkach naszego przewoźnika

Odbiór narzędzia do naprawy jest bezpłatny, na koszt serwisu.

Klient może zdecydować, czy narzędzie ma pozostać w serwisie centralnym, gdzie zostanie przekazane do utylizacji, czy odesłać je z powrotem. W przypadku wysyłki zwrotnej serwis pobierze opłatę manipulacyjną o której poinformuje.

Uszkodzone narzędzie można przesłać bezpośrednio do serwisu centralnego. Inna możliwość to przekazanie narzędzia do naprawy lokalnemu dystrybutorowi lub w punkcie sprzedaży elektronarzędzi.

Przesyłając narzędzie bezpośrednio do serwisu należy pamiętać o załączeniu kopii dokumentów zakupu.