W PRACY KIERUJEMY SIĘ WARTOŚCIAMI

Wśród naczelnych wartości konstytuujących organizację, znalazły się:

Szacunek to:

- Prowadzenie kulturalnej rozmowy z poszanowaniem odmienności stanowisk,

- Umiejętność słuchani i prowadzenia dyskusji na każdym poziomie organizacji, 

- Nieignorowanie, sprawne odpowiadanie na wiadomości, maile, wnioski i prośby, 

- Docenienie pracy wykonanej przez współpracowników,

- Respektowanie zasady równego traktowania i niedyskryminacji. 

Odwaga to:

- Umiejętność prowadzenia otwartej komunikacji zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych,

- Otwarte i niezwłoczne komunikowanie przełożonym o występujących błędach, 

- Aktywne poszukiwanie rozwiązań trudnych zagadnień, proaktywna postawa, 

- W zakresie swoich kompetencji przejmowanie kontroli i odpowiedzialności za określone zadania, 

- Stworzenie przestrzeni otwartej komunikacji, sprzyjającej odwadze pracowników. 

Zespół to:

- Postawa skłonna do kibicowania, wspierania i pomocy współpracownikom,

- Przejawianie zachowań koleżeńskich w przestrzeni zawodowej, 

- Darzenie się szacunkiem, prowadzenie otwartego dialogu, 

- Zobowiązanie do nieplotkowania, nieobgadywania współpracowników, 

- Wyzbycie się prywatnych zaszłości i niedopowiedzeń w relacjach zawodowych, które mogą przełożyć się na atmosferę organizacji, 

Partnerstwo to:

- Równość i szacunek wobec wszystkich współpracowników i podmiotów współpracujących, 

- Zaangażowanie i dbałość o wspólne dobro oraz o dobre imię organizacji i współpracowników,

- Prowadzenie otwartej komunikacji i stałe szlifowanie umiejętności prowadzenia dialogu, 

- Wyznaczanie wspólnych celów i solidarne dążenie do ich osiągnięcia, 

- Wyzbycie się uprzedzeń, zachowań dyskryminacji.