W centrali w Skawinie znajduje się nasz dedykowany serwis techniczny, gdzie zajmujemy się zarówno naprawami gwarancyjnymi, jak i pogwarancyjnymi
Nieustannie wyposażamy nasz serwis w nowoczesne narzędzia i sprzęt warsztatowy, a nasi pracownicy podnoszą swoje kompetencje, dzięki czemu możemy zapewnić profesjonalną i kompleksową obsługę.
Naprawy realizowane w okresie gwarancji, którą objęte są narzędzia zakupione bezpośrednio w STALCO lub poprzez partnerów handlowych przez klientów indywidualnych.
PODMIOTY GOSPODARCZE
KLIENCI INDYWIDUALNI
Usługa odpłatnej naprawy produktów, dla których okres gwarancji się skończył. Obejmuje narzędzia zakupione bezpośrednio w TOYA i za pośrednictwem partnerów handlowych.
Nieustannie wyposażamy nasz serwis w nowoczesne narzędzia i sprzęt warsztatowy, a nasi pracownicy podnoszą swoje kompetencje, dzięki czemu możemy zapewnić profesjonalną i kompleksową obsługę.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
- e-mailem pod adres: serwis.elektro@stalco.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu 797 166 450
- listownie na adres firmy
- przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej gdzie reklamowany produkt został zakupiony.