29 luty 2024, 07:00

Rebranding STALCO

Firma STALCO rozpoczyna z Nowym Rokiem 2022 proces rebrandingu i zmienia swoje logo.

W procesie rebrandingu chodzi o znacznie więcej niż jedynie o kolory, logo i motto marki - chodzi o zaprezentowanie istoty naszej firmy i sposobu, w jaki przedstawiamy się światu zewnętrznemu.

Naszym niezmiennym celem jest „Budowanie zaufania”, dlatego zależy nam by przejść przez cały ten proces wspólnie z Państwem – naszymi Partnerami Biznesowymi.

Zmiany dotyczą przede wszystkim nowego podziału na trzy linie produktowe: zieloną STALCO, czarną STALCO PERFECT oraz limonkową STALCO GARDEN. Mają za zadanie rozwiać wątpliwości związane z określeniem jakości produktów oraz grupy docelowej.

Zdecydowanie stawiamy na promocję naszej głównej siły napędowej, czyli marki parasolowej Stalco.

Równolegle z w/w działaniami trwają wzmożone prace nad kształtem oferty produktowej. Wysiłki kierowane są głównie w stronę poprawy jakości produktów z każdej linii produktowej.

Dołożymy wszelkich starań aby przejść cały ten proces w sposób jak najbardziej przystępny dla Państwa oraz informować o zmianach i przebiegu procesu.

Podoba Ci się artykuł? Udostępnij go: